3/16/09

Polis VS Indian Boy

Entah mcm maner la aku dpt cite nih...x ingat dah...tp yang aku ingat lwk nih aku jumpa/dengar pas smbyag Jumaat kat Masjid Kolam air...haha

Alkisah nyer la, bermula...

Ader satu rondaan polis sedang membuat road-block kat persimpangan lampu isyarat....pastu ngn selamber nyer budak2 mat rempit pon pecut...ader yg lps, ader yg kene cekup, ader gak yang masuk longkang sambil hirup air milo (time tu hujan...air keruh).....habis ler kira2 15 bijik motor tersadai kat tepi lampu isyarat tuh....

http://www.goodexperience.com/broken/images/2007/04/06/traffic_lights.jpg

nak dijadikn citer....ader mamat india sorang nih kener tahan sebab x pasang lampu...dah le time tu hujan pastu nk senje... "konfirm kene tahan yer arr...." kata mamat tgh bwk kete kancil kude tuh sambil hembus asap rokok....

Maka, en Saleh (inpekter polis) tahan dier.....pastu dia sound macha nih..."dey macha, apa pasal x da pasang lampu???", dengan garang...


Si mamat india nih pon dengan selamba kuda + motor EX5 silver biru

http://www.infomaya.net/v2/index.php?showtopic=54450&view=findpost&p=410960

....dier ckp "Apa lampu2, sudah byk, sana lampu, situ lampu, sini lampu (dituding jarinyer ke lampu isyarat, lampu jalan ngn lampu keter sebelah dan termasuk lampu suluh inspekter tuh) ....mmg kurang asam tul!!....

Pastu dengan hangin nyer inspector tuh...dier kuarkan test pen (kebetulan ader dlm poket sebab baru beli nk repair plag kat rumah rosak) dier tikam tayar motor EX5 silver biru macha nih...

dier tikam, tikam, tikam, pusssss.....tayar pon pancit...."hahaha...raserkan" kata inspekter tuh sambil menjulang2 test pen dier....

Aper lg....macha naik angin arr.....dengan geram dia ckp "dey, apa pasal u kasi tikam saya punya tayar, mana ada angin sama saya punya tayar...apa mcm saya mau pergi kerja"...

Inspecter polis tuh ngan loyar buruk ngn bangga lak JWB!!, " Apa susah, sana angin, situ angin, sini angin"....jawabnyer sambil menuding jari kat angin yg tengah bertiup sepoi2 bahasa, tempias angin pas kete lalu tepi jalan ngn si macha yang tgh naik 'ANGIN'......wakakakkakaka

lawak siot...aku ingat lawak nih mesti tergelak sambil menekan usus2 ku

1 comments:

Unknown said...

lawak nie da lame gler la..aku dgr time sinaran paspot msh dlm zaman kegemilangan diorg lg..ahahaha

Post a Comment