8/12/09

Aku masuk WAD...operate tgn...huhu

Alkisahnyer tangan aku ader benjolan kecik...asalnye ader lebam...entah kenape tetiba jer dlm 2 3 hari dier jadi bengkak...makin lama makin besar...hari Isnin lepas dah besar duit 10sen...sakit lak tu kalau usik...

So aku gi arr jumpa doktor...dier ckp ader kelenjar bengkak...disebabkan doktor ni pakar so aku pon OK OK...dia ckp 'Nk buang ker'... dengan selambernye aku ckp..."oh yeah...buang, potong, kerat'....

Doktor tu sambung 'Ok, esok awk masuk OT (Operation Theatre)...huhu

so pas aku check darah dan esoknye ngn selamba aku gi 'check in' pukul 7.30pg, Selasa...Dengan berbekalkan kudrat..aku pon gi arr operate...

ni dia gambo kad admission aku
http://img232.imageshack.us/img232/7746/kadhospital.jpg

mcm ganas jerk time kat katil pembedahan...Pakar Bius, Pakar bedah...dll...adoiyay...aku dah cuak....

Ok...dier bius sampai tgn aku kebas...sapu iodin sampai siku...pastu...Bismillah...

em...sakit gak walaupon dibius...em...

dlm 30min gak operation tuh...Sejuknyer bilik operation x ingat...menggeletar kaki siot...

dah keputusannye mcm gambo dibawah...huhu...aku dah tukar bandage sendiri...dier nyer original dressing asyik tertanggal jerk

http://img232.imageshack.us/img232/8264/tgnbalut.jpg

3 comments:

ayu said...

huishhh...tkot nye tgn tu bengkak

Anonymous said...

tangan busuk...bau cagu, yerk

zerox said...

siot jer mat

Post a Comment